1819

Suntem o echipa de medici cu aceleași valori ca și pacienții noștri.

Cum definim noi profesionalismul și competența? Simplu. Le traducem în fapte. Construirea de relații de lungă durată cu pacienții noștri, specializări la cele mai reputate cursuri internaționale și găsirea echilibrului perfect între cele mai inovative tehnici și materiale, dar folosirea doar a celor care trec proba critică a timpului, dincolo de momentul “wow” creat în jurul lansării lor.

SPECIALIZAREA: O PREOCUPARE PERMANENTĂ

E firesc într-o disciplină medicală care evoluează cu o asemenea viteză, cum e medicina dentară. Dar cum ne alegem noi cursurile de perfecționare pe care le urmăm, din multitudinea de opțiuni disponibile pe piață?

“În momentul în care m-am hotărât ca trebuie să învăț de la cei mai buni din lume, am ales să învăț de la cei care aveau același scop ca și mine: să ofere pacienților tratamente predictibile pe termen lung, în interesul pacientului. Aceasta e de fapt e mentalitatea Dental Implant: dintre cele mai reputate cursuri din lume, le alegem pentru medicii noștri doar pe cele care sunt ghidate de un interes medical superior interesului de promovare a unui anumit brand de materiale sau aparatură medicală. Alegem să ne ghidăm după cei care și-au dedicat viața și activitatea tratării pacienților, cu interes în rezultate pe termen lung pentru pacient. Refuzăm să fim influențați de speakeri antrenați și motivați financiar de către companiile medicale pentru a promova produse “wow”, produse puse pe piață fără suficiente teste și pe care medicii fără experiență sunt convinși să le folosească ca urmare a unor tactici specifice de marketing agresiv (prețuri de achiziție mai mici, promovare mediatică intense).” spune Alexandru Radian, directorul și fondatorul clinicii.

LUCRĂRI REZISTENTE, NU LUCRĂRI RAPIDE

Avem norocul ca pacienții noștri să înțeleagă prin „timp optim de vindecare” și „durată de finalizare a unei lucrări” exact ce înțelegem și noi: nu lucrări finalizate cu trei zile mai repede, ci lucrări cu un comportament predictibil, care sunt întreținute corect și ajung să dureze fără probleme până la peste 10-15 ani. Este un subiect pe care îl abordam foarte des cu pacienții, în lungile discuții care pregătesc începerea unui tratament. Punem împreună în balanță și cântărim cu multă atenție pe de o parte posibila finalizare a tratamentului cât mai devreme, iar pe de altă parte posibilitatea ca acel tratament să fie mai longeviv cu 10-15 ani.

Alexandru Radian: „recunosc că întotdeauna am făcut tot posibilul să înclin balanța spre o lucrare longevivă și nu către compromisul unei finalizări mai rapide. Nu cred ca peste 4-5 ani as putea privi pacientul respectiv în ochi, spunându-i sincer că a fost o alegere bună să avem lucrarea mai rapid cu 6 luni, dar din aceasta cauza ține mai puțin cu 10 ani. Încerc permanent să ofer pacienților tratamente dentare de calitate, chiar dacă piața pare acum orientată spre tratamente rapide. Refuzăm să facem parte din curentul „fast dentistry”. Ne tratăm pacienții cu tratamente de tip slow dentistry, cu accentul pus mereu pe calitate.

0853
1673

 

PACIENȚI, NU CLIENȚI

 

Nu privim niciodată un pacient prin prisma dimensiunii problemei cu care vine la noi în clinică – și, implicit, nici prin prisma costurilor pe care le va achita. Suntem aici ca să evaluăm atât problema medicală, cât și nevoile personale, iar pe baza acestor date să elaborăm planul de tratament potrivit, pe care întotdeauna îl discutăm în detaliu cu pacientul. Este singura cale de a consolida colaborarea în echipa pacient-medic, astfel încât fiecare să își îndeplinească perfect rolul în timpul tratamentelor – dar și după terminarea lor, în etapa menținerii rezultatelor, an după an – etapă la fel de importantă ca tratamentul în sine. Iar în această etapă, rolul principal îi revine pacientului.

Ne face mare plăcere să ne revedem pacienții la controale periodice și să avem ocazia să menținem  în bună stare lucrările efectuate cu luni sau ani în urmă. Acesta este motivul pentru care ne contactăm pacienții la anumite intervale după terminarea tratamentelor și îi invităm la controale, la igienizări. Ocazie cu care avem șansa de a menține sau chiar de a îmbunătăți funcționalitatea lucrărilor.

Misiunea noastră față de pacienți vine cu o promisiune fermă către cei care revin cu sfințenie în cabinet pentru întreținerea lucrărilor: avem determinarea și resursele de a-i ajuta să își păstreze lucrările dentare în cea mai bună stare, în cavitatea bucală, pentru toată viața. Firește, eventuale ajustări și înlocuiri pot fi necesare, de la caz la caz – dar promisiunea noastră rămâne valabilă. Nu vor rămâne niciodată fără lucrări. Întotdeauna vom găsi o cale de a le menține sau înlocui.

Fiecare tratament e personalizat în cel mai mic detaliu și e mereu transparent în echipa medic-pacient. Iar asta e valabil pentru orice lucrare: de la chirurgie complexă până la implanturi și de la detartraj, până la tratamentele de canal. Doar așa am reușit să avem rezultate durabile și relații la fel de durabile, bazate pe respect reciproc. 

Aparent o carie simplă poate părea o problema minoră. Dar am învățat de-a lungul timpului că pentru anumiți pacienți acea carie simplă poate fi cel mai important tratament pe care îl au de făcut. De aceea, seriozitatea noastră va fi mereu la înălțime.

E o plăcere să ne revedem cu pacienții noștri, chiar și după ani și ani de la finalizarea unui tratament. De fiecare dată când ne întâlnim întâmplător, ne salutăm cu zâmbetul pe buze și facem schimb de noutăți – deși ne vedem măcar la șase luni la cabinet, pentru controale și igienizări periodice. Pur și simplu, relațiile pe care le creăm cu pacienții ajung automat să fie relații de lungă durată, pline de încredere și respect.

Iulia Vantur:
„In meseria pe care o fac, zambetul este esential”

Laura Cosoi:
„Colaborez cu Dental Implant de aproximativ 10 ani! Mi-au schimbat viata!”